Ismét..

 2009.11.06. 15:13

itt... Jobb is hogy nem tesz ígéreteket az ember lánya, hogy milyen gyakran jelentkezik valami újjal, mert ez teljességgel betarthatatlan lenne a részemtől, ahogy azt a bejegyzések gyakorisága-vagy inkább ritkasága is jelzi.. :)

Nos, sok minden történt persze az elmúlt időszakban, de ami most legjobban foglalkoztat az a következő: hazaértem melóból (pénteken szerencsére már egykor zárjuk az irodát) bekapcsoltam a gépet és gondoltam élek egy kis virtuális társadalmi életet, azaz: msn-en megdumáljuk a csajokkal a ma esti buli részleteit.

Erre mi történik?

Nem enged belépni.

Eddig csak erőszakosan kérdezgette minden bejelentkezésnél, hogy akarom-e az új verziót. Nem akartam. Nagyon jól működik nekem a régi is, minek akkor új. A munkahelyi gépemen már az van, de nem szeretem.

Most  viszont már nem működik. Bejelentkezéskor közölte velem egy kis ablak, hogy van új, letöltöm-e most vagy később. Gondoltam majd később (=soha) és katt oda. Majd a bejelentkezés gombra. Erre megint megkérdi: most töltöm le vagy később... Ekkor még nem gondoltam semmi rosszra, csak arra, hogy igazán értetlen ez a kis ablak, egyszer már válaszoltam.

Mikor negyedszerre is ugyanez történt, rájöttem, hogy vagy töltök, vagy el elszek zárva az online kapcsolattartás ezen formájától.

Úgy döntöttem töltök.. bár nem szívesen. Semmimet nem azért szoktam kicserélni, mert van egy újabb kiadása.. na mindegy.

Még töltődik. Fél óra alatt eljutottunk 75 %-ra.... Mi ezen ilyen bonyolult?!

Miért kényszerítenek egy ingyenesen letölthető szoftver frissítésére, ha én teljesen elégedett vagyok az őskövülettel? Sőt kifejezetten zavar az a sok felesleges funkció amivel a frissebb rendelkezik? Hm? Tudja valaki a választ? Bosszantó...

Címkék: msn letöltés

A bejegyzés trackback címe:

https://talanyosgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr541504904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.11.09. 09:42:57

Azért van szükség az új verzió használatának kierőszakolására, hogy a felhasználók messengerjei összhangban tudjanak dolgozni. Aki feltette már az új verziót, de a beszélgető partnerei nem, az nem tudja használni az új funkciókat, így pocsékba megy a fejlesztés.
Az, hogy milyen lett az új msn... kinek hogy mennyire tetszik. Én se egyből frissítettem, de várható volt, hogy muszáj lesz.
Lassú meg valószínű azért volt a letöltés, mert mindenkit egyszerre szabadítottak rá a friss verzióra, így mindenki egyszerre szedte (kb.) le a verziót, és a sok embert csak lassan tudta kiszolgálni a szerver(ek). Szvsz! :)
De a lényeg, hogy visszatértél az "éterbe" :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.16. 06:56:19

Szió Újra!:-D

Ez a szar msn- velem is ugyan ezt csinálta. Én hiába töltöttem le az új verziót, azzal sem akart beengedni. A hiba kódot megkerestem és az utasításokat végrehajtottam, bár minden ugyan úgy volt beállítva mint ahogy leírták, nem megy. Szar és kész.....Most nincs msn-em. De így legalább több időm marad posztolni:-DDDDD

domdodom69 (törölt) 2009.11.16. 09:55:19

@Incifinci: nekem se megy, hiába minden... marad a blog...

TaLány 2009.11.16. 23:17:03

Na, nekem sikerült életre kelteni valahogy! Tehát működik! Cserébe viszont annyira vigyáz rám, hogy még a NOD32-met sem engedte elindulni 4 napig. Mostanra kibékültek. :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.12.31. 10:26:47

Maximális egyetértés...hagyjanak már a frissítésekkel, csak dumcsizni szeretnék az ismerőseimmel és kész. :(
süti beállítások módosítása