Hétfő...

 2009.11.16. 23:12

Sokat gondolkoztam azon, hogy miképpen lehetne a hétfőket valahogy kiiktatni az életünkből. Ma megint eszembe jutott ez az elképesztő marhaság..
Sajnos megint rá kellett jönnöm, hgy ha kihagynánk, akkor a kedd hétfősödne el. Szóval nem jó ez így sehogyse.

Tegnap este átjött egy barátnőm. Nem, nem egyedül. Egy üveg pezsgő társaságában érkezett. Persze ő már nem ment vele haza. Szépen megiszogattuk, plusz elpusztítottuk, a nem tudom leírhatom-e itt típusú, maradjunk annyiban mentolos csokis krémlikőrömet.

Persze reggel alig bírtam felkelni és voltak nehéz pillanatok, amikor hajszál híján múlt, hogy nem szunnyadtam álomba az amúgy nem túl kényelmes irodai fotelemben. :) Mielőtt megkérdeznéd, nem. Nem volt semmi különös öröm, vagy bánat a vasárnap esti alkoholfogyasztás hátterében. Nem is szoktunk ilyet csinálni, de ez ilyen spontán alakult így.

Épp fontolgattam, hogy ha már a hajvágás nem jött be múltkor, befestem a hajam barnára. Erre megismerkedtem ma egy pasival. Aki csak azért lett kíváncsi rám, mert szőke vagyok. Tényleg ennyire vonzó lenne ez?
Na de mindegy is.

Hozzáteszem, mielőtt örömködni kezdenétek, hogy egyenlőre csak virtuálisan ismerjük egymást azon a bizonyos közösségi portálon és annak fantasztikus társkereső alkalmazásának köszönhetően, amit barátnőim unszolására, mit veszíthetek már így közel a harminchoz alapon telepítettem.
Msn-en beszélgettünk most este pár órát. Egészen szimpatikus volt, és valljuk be, mert ki nem tenné, azért érdeklődtem róla a közös ismerősöktől. "Sajnos" semmi elrettentőt nem hallottam róla, leszámítva a nagyban különböző anyagi helyzetünket az ő javára, ami engem mindig frusztrál. Valahogy nem tudok mit kezdeni a kimondottan jómódú emberekkel. Ilyenkor valahogy mindig fokozottan  megjelenik az önbizalomhiányom és a bizonytalanság-érzetem. Nekem ez sosem volt, nem hogy fontos, egyáltalán semilyen szempont. Sőt, mint említettem kimondottan zavar.
De igyekszem elvonatkoztatni majd ettől, mert hosszú hónapok óta ő az első ember, értsd férfi, akivel megismerkedem és nem csak magazinokat, napilapokat és étlapot olvas. Ráadásul hasonlóan fanyar humora van, mint nekem, így talán nem kell attól tartanom, hogy megsértem valamivel, amit csak viccnek szánok. Ja és dohányzik is! Tudom, tudom! Ennek nem kéne a pozitívumok listáján szerepelnie, de aki szintén cigarettázik, talán megérti milyen enhéz végigülni egy kávézós randit rágyújtás nélkül, majd később bevallani, hogy: ja bocsi én dohányzom ám. Ha meg rágyújtasz, akkor meg az a baj. Nehéz szituk ám ezek!  :)
 

Hát meglátjuk. Vasárnap találkozunk elvileg. Kíváncsi vagyok rá.
Beszámolok mindenképp. :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talanyosgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr381530711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.19. 10:09:18

Én abszolúte de megértem a cigizős plusz pontot. Nagyon szar tud lenni, amikor már nem tudod mit csinálj még, hogy ne zavarja hogy te cigizel.Sokkal többet teszünk mi dohányosok (tiszteletben tartjuk, nem gyújtunk inkább rá, pedig meg esz a fene és egy idő után már alig tudsz koncentrálni, mert csak a cigit kívánod, őt meg a sutyiba)a nem dohányosok meg? Ritka az amikor azt mondja gyújts rá nyugodtan látom, hogy meg esz a fene....ja ez érdekes kritérium, vagy is inkább tényleg plusz pont.

domdodom69 (törölt) 2009.11.19. 14:10:20

kicsit sűrűbben a posztokat! ha leírod, mi van veled, könnyebb rendet rakni a fejedben. ráadásul itt mindig akad valaki, akitől legalább egy virtuális nagyölelést kaphatsz. igaz @Incifinci: ?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.20. 09:28:13

@vagyok, aki vagyok...: ez így van!!!!!Ilyen dolgokban itt mindig lehet ránk számítani:-D Na meg élőben is:-)))))))

TaLány 2009.11.23. 22:43:34

Köszi mindannyiótoknak! :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.27. 10:08:09

én nem dohányzom, de kv mellé egy slukk jó szokott esni.
amúgy a hétfők rettentesek tudnak lenni.....

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.12.31. 10:22:46

Tuti megköveztek, de én szeretem a hétfőket, akkor még frissen tudok a munkával foglalkozni... :)

A másik: nem dohányzom és nagyon zavar a füst. Bár a párom is cigis sokat viselek. Mégsem gondolom, hogy ti(bagósok) tesztek szívességet, ha nem gyújtotok rá. Biztos nektek is nehéz, de azért ne legyen már ugyanaz, hogy illemből az egészségemből engedjek....ez a bagósok ROSSZ szokása, függősége, problémája! Miért szenvedjek én mások problémája miatt?!?

Ez olyan, mintha a féllábú mellé ülve én is levágnám a lábam, csak, hogy jobban érezze magát szegény...kicsit morbid...

(nem bántás) B.U.É.K.
süti beállítások módosítása