Fáradt vagyok

 2009.06.18. 23:33

Ma valahogy nincs kedvem a múltam és a jelenem sebeit tépdesni. Majd talán holnap. Akkor több időm is lesz, nem kell időre kelnem másnap reggel. Ahogy egy picit belegondoltam, az elmúlt két évben több minden történt velem, mint amire hirtelen kapásból visszaemlékeztem. Lehet, hogy nem érdemes emlékezni rájuk, azért felejtettem el őket majdnem? De ezt ma már nem fejtem meg. Álmos vagyok és ideges. Nem vagyok egy őstehetség a  netes szerkesztéshez az tuti. Ha megmutatnak valamit, akkor meg tudom csinálni utána, (a melóhelyemen még php-s honlapokat is szerkesztgetek, meg töltök) de egyedül egyszerűen nem bírok rájönni itt egy két dologra. Például hogyan lehet a rendszeresen olvasott blogokat felvenni a blogomra? Áhh csak idegesítem magam ezzel is... na mindegy. Majd csak rájövök egyszer valahogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://talanyosgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr361194443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása