Megint hétfő

 2009.06.22. 19:07

Itt vagyok újra.

Gondoltam, mielőtt nekilátok a melóm itthoni folytatásának, lazításképp írkálok ide kicsit. A vasárnap úgyis kimaradt.

Nem is értem miért, a tegnapi napot teljesen végigaludtam, aminek egyetlen előnye volt, hogy kimaradt néhány étkezés, így hétfő reggelre 2 kilóval mutatott kevesebbet a mérleg. Gondolom az ebédre elfogyasztott hatalmas gyros-tálnak köszönhetően ezt a 2 kilót ismét magaménak tudhatom, de még nem csekkoltam le.

A szombat este elég light-osan zajlott. Megint kocsival mentem, de most nem hagytam az autót a belvárosban. Lehet megint azt kellett volna, vasárnap úgysem kell parkolójegy, meg sem büntettek volna. :) Mondjuk péntek éjjel eléggé sikerült szétcsapatni a gyomrom meg a fejem a sok gin-tonic-kal, úgyhogy talán ez a magyarázat az állhatatosságomra.

Mit mondjak a szombatról. Egyik helyről mentünk a másikra, hátha a következőnél jobb lesz a felhozatal, de őszintén szólva, minden szórakozóhellyel mélyebbre süllyedtünk a képzeletbeli pasi minősítő skálán, úgyhogy erről talán elég is ennyi.

Ma reggel beérve a munkahelyemre, megtudtam, hogy egy munkát, amit eredetileg július végén kellett volna befejezni, le kell adni június 30-ig. A hétfők amúgy is rettenetesek mindig, de ez most túl tesz az utóbbi hónapok összes hétfőjén.

Mára talán emiatt elég is ennyi, ha sietek és most nekiállok a hiányzó dolgoknak, talán éjfélre be is fejezem. Holnap igyekszem jelentkezni.

Címkék: munka buli alvás vasárnap szórakozóhely szombat hétfő rettenetes

A bejegyzés trackback címe:

https://talanyosgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr701201633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása