Már megint...

 2009.10.07. 21:18

... eltelt egy csomó idő és nem jutottam el ide, hogy firkantsak valamit a mindennapokról.A legnehezebb ebben az, hogy közben annyi minden történik, hogy nehéz kiválasztani miről írjak, ami talán érdekes is lehet mások számára.

Miről írjak?

Lehet, hogy ez a naplósdi mégsem az én műfajom?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talanyosgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr551435174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.08. 07:22:22

Hát szerintem kezdd a legutóbbival. Vagy azzal, amire ráépül logikailag. Aztán ha megint belejössz, visszafele nosztalgiázol kicsit ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.27. 09:54:13

@Kree: tyű gondoltam már én is benézek, mert ezer éve nem jártam erre, de úgy látszik nem maradtam le semmiről. Látom hiába jelentkeztél igazából azóta sem sikerült újra "tollat" ragadnod, amit nagyon bánok, mert engem is érdekelne, hogy mi van veled mostanság. Igaza van Kree-nek, kezdj csak úgy bele, aztán majd írogatsz vissza felé. Ügyik vagyunk már itt a blogok között, majd csak rájövünk a logikára. Ha aJeti blogját megértjük, akkor ez sem lehet nehezebb. Igaz Kree?
süti beállítások módosítása